2011. január 17., hétfő

Utószó

Szomorú feladat áll előttem... Félévem a University of New Hampshire-en lezárult, így a "Félévem a University of New Hampshire-en" című blognak is le kell zárulnia. Ezelőtt sose csináltam még ilyet, úgyhogy nem is tudom hogyan kell, de mivel utolsó nap még Harvard cipőjét is megsimogattam, talán menni fog :) (Ezt csak azért fűztem bele a szövegbe, mert be akartam rakni még egy amerikai zászlós képet :))

Harvard szobra a róla elnevezett egyetemen
Átfogó értékelésként hasonlót tudnék mondani, mint a tavalyi ösztöndíjas brigádból Marci, miszerint a kiutazásom előtt mindenki azt mondta, hogy ez lesz életem egyik legnagyobb élménye... és bejött! Túl azon, hogy rengeteget tanultam, eljutottam olyan helyekre, mint New York, Washington, Boston, Montreal, Ottawa, Toronto, Niagara, és még sorolhatnám.
 
Köszönöm ezért mindenkinek, aki bármilyen formában hozzájárult ehhez; a UNH-nek és a BME-nek az ösztöndíj biztosítását, szüleimnek és nagyszüleimnek a biztatást és persze az anyagi támogatást, a blog olvasóinak az érdeklődést, a Google-nek a tárhelyet ... és talán itt megállnék :)
De nem tehetem, mert köszönöm még Andrásnak is, hogy annyi programot szervezett nekünk, amire aztán el is taxizott minket, meg úgy mindenkinek, akivel a félév során együtt szórakoztunk.
 
Janka és Máté, jobb összetétele nem is lehetett volna a "Hungarian Delegation"-nek ;)
 
Ez egy nagyon rossz kép, de kell a blog végére

Üdv. mindenkinek, bye!

U.i.: Ha tetszett a blog, a nyomtatott példányt megvásárolhatja akciós, mindössze 13.990 Ft-os áron! Ha egy órán belül telefonál, akkor csak 15.990 Ft! :)

2 megjegyzés: